وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مدافع متعصب و البته لنگ سوراخ کن استقلال، بی صبرانه در انتظار فرا رسیدن دربی است و می گوید پاره کردن لنگ این بازی هنوز برای استقلالی ها دلچسب است.

 

 


 

 

حنیف عمران زاده اظهار داشت: استقلالی‌ها هنوز انگیزه زیادی برای برد در دربی دارند. پیروزی در این بازی هنوز برای استقلالی‌ها مزه دارد و ما می خواهیم پنجمین برد پی در پی در دربی را کسب کنیم تا رکورد خوبی از خودمان به جای بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استقلال با غرور پا به این بازی می گذارند گفت: اصلا اینطور نیست. چرا باید مغرور باشیم؟ ما هنوز قهرمان نشده ایم و 2 تعقیب کننده جدی داریم که منتظر کوچکترین غفلت ما هستند تا جای استقلال را در صدر جدول بگیرند. درست است که ما در 4 دربی برنده بوده ایم اما لنگ هم تیم قابل احترامی است و ما نباید آنها را دست کم بگیریم. بازی دربی به مسایل روحی روانی ارتباط زیادی د ارد و تنها تفاوت ما با لنگیا در این است که ما با روحیه بهتری وارد زمین می شوبم.

عمران زاده درباره گل نخوردن استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور و بسته ماندن دروازه این تیم در 2 دربی گذشته گفت: در بازی مقابل تراکتورسازی که هوشیارانه عمل کردیم و توانستیم دروازه را بسته نگه داریم. در 2 دربی گذشته هم بازیکنان از جان مایه گذاشتند تا دروازه استقلال بسته بماند. در کل به خط دفاعی تیممان نمره قبولی می دهم و امیدوارم در این دربی هم دروازه استقلال را بسته نگه داریم



نظرات شما عزیزان:

sajad
ساعت17:47---11 بهمن 1390
سلام گلم. وب جالبی داری. ما آماده تبادل لینک با هات هستیم. اگه خواستی می تونی وب مارو با نام : **نســل جــوان** لینک کنی بعد بهمون خبر بده.

منتظرتیم.پاسخ:عزیزم سرعت نت پایینه اگه زحمتی نیس از تبادل لینک اتومات استفاده کن .شرمنده ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1722
بازدید کل : 185983
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا